Reklama


Poprzedni temat «» Następny temat
Tylne zawieszenie
Autor Wiadomość
Piter68033 
Forumowicz


Rok produkcji: 1996
Wiek: 24
Dołączył: 27 Kwi 2014
Posty: 15
Skąd: P?l./Tom.Lub.
Wysłany: 2014-04-27, 14:22   Tylne zawieszenie

Cze?? posiadam Cordob? SX od 2 tygodni. Strasznie ty?ek siedzi , powiedziano mi ?e sa zamontowane mniejsze spr??yny. W tej chwili auto stoi na stalowych 14 a chce da? alufelgi 15'. Wi?c chce podnie?? ty? jakie spr??yny tam za?o?y? ?eby by?o dobrze i nic nie ociera?o jak wsi?dzie 3 os. z ty?u ;>:D
 
     
brokuuu 
Forumowicz



Rok produkcji: 1999
Pomógł: 10 razy
Wiek: 30
Dołączył: 07 Sie 2012
Posty: 658
Skąd: Widawa [ELA]
Wysłany: 2014-04-28, 09:11   

sprawdz czy sa faktycznie sportowe czy stare zwyk?e juz sie skonczy?y. je?eli s? obni?aj?ce to nie powinno auto obciera? nawet przy 16 felgach, zalezy jakie opony za?ozysz.. je?li sa sportowe to mo?e na przód za?ozy? tak -30-40mm ?eby to jako? wyrówna?. je?eli s? zwyk?e i sie sko?czy?y to kto? cie w balona robi a wtedy ka?da nowa za?atwi sprawe.
_________________
vario AHU

http://cordobaklub.pl/forum/viewtopic.php?t=5726

 
     
Piter68033 
Forumowicz


Rok produkcji: 1996
Wiek: 24
Dołączył: 27 Kwi 2014
Posty: 15
Skąd: P?l./Tom.Lub.
Wysłany: 2014-04-29, 17:10   

ok z tego co sie dowiedzia?em to spr??yny s? od innego auta ( poprzedni w???ciciel co? kombinowa? nie wiadomo co xD ) jakie spr??yny za?o?y? na ty? zeby by?o tak jak powinno by? w wersji SX? i czy przy wymianie na te normalne spr??yny trzeba co? jeszcze wymienia? amortyzatory czy cos ?>:D
 
     
brokuuu 
Forumowicz



Rok produkcji: 1999
Pomógł: 10 razy
Wiek: 30
Dołączył: 07 Sie 2012
Posty: 658
Skąd: Widawa [ELA]
Wysłany: 2014-04-30, 07:59   

podjed? na stacje diagnostyczn? na sprawdzenie amortyzatorów czy sa jeszcze sprawne, jak wyjdzie ?e tak to same spr??yny wymie?, cena za komplet ok 100z? w zale?no?ci od producenta. Wg mnie wzmacnianych nie kupuj to dupa bedzie sterczec wysoko. Podejd? do sklepu i zapytaj co maj?.
_________________
vario AHU

http://cordobaklub.pl/forum/viewtopic.php?t=5726

 
     
Piter68033 
Forumowicz


Rok produkcji: 1996
Wiek: 24
Dołączył: 27 Kwi 2014
Posty: 15
Skąd: P?l./Tom.Lub.
Wysłany: 2014-04-30, 22:29   

Ja chce zeby by? atak jak powinno by? bo w tej chwili nie wsadze na ty? alu R15 :(: ( mechanikow i diagnostykow ju mam dosc kazdy co innego mowi i oczywiscie kazdy za sprawdzenie po 20 z? bierze ;/ czekam az szwagier znajdzie czas to mi luknie co tam jest nie tak .
 
     
brokuuu 
Forumowicz



Rok produkcji: 1999
Pomógł: 10 razy
Wiek: 30
Dołączył: 07 Sie 2012
Posty: 658
Skąd: Widawa [ELA]
Wysłany: 2014-05-01, 10:40   

niestety bez wizyty na stacji sie nie ob?dzie je?li nie jestes pewny co do amorków, mozna rozebra? ty? i sprawdzic jak chodza ale wtedy auto musisz postawic i czekac na cz??ci jak cos bedzie nie tak. Jak masz kogos kto sie na tym zna to poczekaj, wiem o co ci chodzi z fachowcami, no có? taki kraj :)
ja wole samemu wiele rzeczy zrobi? ?eby nie spotyka? takich "fachowców" ;-)
_________________
vario AHU

http://cordobaklub.pl/forum/viewtopic.php?t=5726

 
     
Piter68033 
Forumowicz


Rok produkcji: 1996
Wiek: 24
Dołączył: 27 Kwi 2014
Posty: 15
Skąd: P?l./Tom.Lub.
Wysłany: 2014-05-03, 13:03   

Ju? wszystko jasne : Spr??yny do wymiany :D na razie zrobi?em prowizorke zeby tylko podnie?? ty?, b?d? fundusze to b?da nowe spr??yny :D
 
     
tedi26 

Rok produkcji: 2000
Dołączył: 28 Lut 2010
Posty: 1
Skąd: konskowola
Wysłany: 2017-12-15, 21:48   

Ja do seta cordoba 2000r. w?o?y?em spr??yny od vario pasuj? idealnie
_________________
tedi
 
     
.::Pani Reklama::.


Dolaczyl : Dawno Temu
Posty : 5000
Skad : Z Forum



baner_cordobaklub.png



Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
1 użytkowników czyta ten temat (1 Gości i 0 Anonimowych użytkowników)
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Właœciciel: CordobaKlub.pl edit by DeX