Reklama


Poprzedni temat «» Następny temat
Cordoba korozja w progu kierowcy.
Autor Wiadomość
Patriota 

Rok produkcji: 2005
Dołączył: 06 Maj 2017
Posty: 5
Skąd: Inowrocław
Wysłany: 2017-05-06, 19:43   Cordoba korozja w progu kierowcy.

Witam. Mam taki problem (a raczej moge miec). Otoz bylem dzisiaj ogladac Seata Cordobe 2005 rocznik. I ma ona dosc mocno skorodowany próg od kierowcy. Auto jest ladne, ma niski przebieg, z polskiego salonu. Generalnie podoba mi sie, ale martwi mnie ten prog. Co o tym sadzicie?

Auto sprzedaje salon Opla. Stad tez nie moge nic wyciagnac od właściciela.
 
     
Bogdan 
Forumowicz



Rok produkcji: 2005 1.9 SDI (ASY)
Pomógł: 25 razy
Wiek: 55
Dołączył: 29 Cze 2013
Posty: 591
Skąd: Jastrzębie-Zdrój
Wysłany: 2017-05-07, 09:33   

Na zdjęciu wcale to nie wygląda tragicznie. Ale oczywiście Ty byłeś i widziałeś. Ze zdjęcia wygląda, że jest to powierzchniowe i naprawa nie zwali z nóg. Jak masz gdzie i odrobinę smykałki to spokojnie sam możesz to naprawić. Wystarczy zeszlifować ogniska korozji do gołej blachy(można użyć wiertarki z jakimś kamieniem, albo szlifierki). Później wyrównać szpachlówką i pomalować. W każdym sklepie z lakierami kupisz szpachlówkę(kit szpachlowy), lakier podkładowy i lakier "pod kolor"(w aerozolu). Trochę gazet(albo folii malarskiej) i taśmy malarskiej(do zamaskowanie elementów których nie chcesz pochlapać farbą). Spokojnej roboty na jakieś 2-3 godziny. Koszt to ok. 50 do max 100 zł. Lakiernik za taką usługę skasuje ok. 250-350 zł. Oczywiście jeżeli rdza nie przeżarła na wylot, bo wtedy trzeba trochę inaczej podejść do problemu, a metod jest sporo-od tzw. fuszerki po profesjonalne spawanie. Ja swego czasu w moim PF126p dziury łatałem bandażem nasączonym w żywicy epoksydowej. Taką żywicę robi się bardzo prosto-do rozpuszczalnika nitro tak długo wkładasz styropian aż przestanie się już rozpuszczać. Taki kisiel idealnie nadaje się do klejenia wszelkiego rodzaju plastików, ubytków, a nawet blacharki(gdzie są dziury). Jedyny problem to taki, że gdy wyschnie to jest twardy jak kamień i szlifując ręcznie można wyrobić sobie bicepsy jak Pudzian. Takim klejem skleiłem kiedyś też zbiorniczek płynu chłodniczego i zderzak.
_________________
Nie dyskutuj z idiotą, bo najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a później pokona doświadczeniem
 
     
Patriota 

Rok produkcji: 2005
Dołączył: 06 Maj 2017
Posty: 5
Skąd: Inowrocław
Wysłany: 2017-05-09, 13:34   

Dziękuję za szybka odpowiedź. Czyli nie ma sie czym martwić za duzo. Wczoraj dzownilem do Opla zapytac jak tam auto, i pytalem czy zamek centralny dziala juz z tylu, bo jak byłem ogladac okazalo sie ze tyl nie dziala. Powiedzieli ze on jednak od poczatku ma tylko na przod. Czy to mozliwe? Teraz sobie przypomianm ze pilot od zamka jest oddzielenie od kluczyka. Tak sobie mysle ze oni sobie po prostu na przod zalozyli ten zamek we wlasnym zakresie.
 
     
Bogdan 
Forumowicz



Rok produkcji: 2005 1.9 SDI (ASY)
Pomógł: 25 razy
Wiek: 55
Dołączył: 29 Cze 2013
Posty: 591
Skąd: Jastrzębie-Zdrój
Wysłany: 2017-05-09, 14:15   

Słuchaj, auto ma już swoje lata i cudów od niego nie wymagaj. I tak w praniu okaże się co to za egzemplarz. Co najmniej dziwne żeby centralny działał tylko na przód. Jedynym wytłumaczeniem jest to, że auto nie miało wcale centralnego, a właściciel z sobie tylko wiadomych powodów założył siłowniki tylko na przód. Ważne, że tylne drzwi w ogóle się otwierają. U mnie(właściwie to u syna) prawy tył zastrajkował i wcale nie można go otworzyć. Teraz główkujemy jak się dostać do zamka nie demolując tapicerki drzwi.
Tak z ciekawości jaki tam jest silnik i ile sobie życzą za auto? I jeszcze taka moja delikatna sugestia-jak masz możliwość(kolega, szwagier, znajomy znajomego...) spróbuj podłączyć komputer aby zdiagnozować auto. Sprzedawca(czy to Opel czy jakikolwiek inny) zawsze będzie zainteresowany sprzedażą i niekoniecznie interesem klienta.
_________________
Nie dyskutuj z idiotą, bo najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a później pokona doświadczeniem
 
     
Patriota 

Rok produkcji: 2005
Dołączył: 06 Maj 2017
Posty: 5
Skąd: Inowrocław
Wysłany: 2017-05-09, 21:54   

Chca 12.500. Auto ma okolo 85k przebiegu. Patrzyłem po vinie to widac ze kobita robila po 5-7tysi rocznie. Czyli moze się to zgadza. Silnik to 1.4 75km. Ogolnie od razu powiedział ze za 11.500. W pierwszej chwili mysle sobieo ze fajnie. Ale zaraz oblukalem te auta na olx i chodza za 7-8k. Jestem pewny ze oni go dostali w jakims rozliczeniu za grosze, wiec nawet za 9jak sprzedzadza to zarobia. Dzisiaj sie dowiedziałem ze auto ma opony tylko latowe. Na bank rozrzad do zrobienia. Poza klima to totalny golas. Jedyne czym naprawdę przekonuja mnie to to ze sami powiedzieli (nie pytani) ze daja na auto roczna rekojme. W razie ukrytych wad oni to robia. Musle ze 10500 to max ile jest warte.
 
     
Sekario 

Rok produkcji: 1999
Dołączył: 13 Wrz 2017
Posty: 1
Skąd: Poznań
Wysłany: 2017-09-13, 12:48   

Przydatne okazać się może malowanie proszkowe wielkopolska , też wybrałem takie rozwiązanie aby pozbyć się korozji całkowicie. Moim zdaniem to jest jedyne słuszne wyjście.
  
 
     
.::Pani Reklama::.


Dolaczyl : Dawno Temu
Posty : 5000
Skad : Z Forum



baner_cordobaklub.png



Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
1 użytkowników czyta ten temat (1 Gości i 0 Anonimowych użytkowników)
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Właœciciel: CordobaKlub.pl edit by DeX